Pages

Monday, November 9, 2009

Kring's 1st Weekend of Nov

Morning Kuya :D

Sori la ko ka reps sa imo msg last week :))
been thinking to reps but nawala sa akong mind gyud..nalimot ko..waaaaaaaaa!
sori desu :D hapit na nihongo kuya...la pko tuon2x..
ngtuon2x ko last last week but karon nawala na sad akong zest :D
hehe!

Lain na pud akong gikalingawan..hahahaha!
Mood2x man gud ning ako..weee! At long last nana gyud ko akong own site kuya..
mao ni akong gikalingawan pagsat..weeeee..lingaw au ko buhat2x niya..
dghan pa wala nahuman oist..but at least nana ang mga links sa uban
nakong sites..dili nko malimot..ang probs nalang ky pgtrack sa mga usernames
and passwords..cge na gyud ko super kalimot lately kuya..haaay! mao ni ako
pangitaan way how to preserve sa mga usernames and passwords..hehe!

ma habit na gyud ni nko kuya ai..
kaning narrating my weekend to u..hehehe..i hope ma habit pud nko na di malimot
ug reply nimo..dili man ta ko busy..hehehe

anyways, nag-outing mi sa blue reef with ako asi batchmates pagfriday night
kuya. Overnyt. Almost 7 AM na mi sa sat nanguli. Hehe! Outing wa totemo
tanoshikatta desu. Sayang lang kay gamay ra pics. Wala'y nagdala ug cam gud.
But okies lang, dghan pa bitaw next tym. What's good kay lingaw au mi cge
katawa. :)

Then pagsat, sa bhaus ra ko. Nagmake sa akong website. :D
Nana man tako own host oi. katong sa x10hosting kaya lang nalimot ko.
:( Nagmake na sad ko new site sa lain na pud na free hosting.
Awa niya kuya :D kresiaramas.webs.com. pagsunday na nako gi upload akong site
before mi nanimba ni migo. lingaw ra pud ko. ako niya ni pun-on. hehe!

kaw kuya? musta ang imong weekend pud?

Always,
Te Kring

No comments:

Post a Comment